Servicii clienti

Comenzi

Comenzile se fac prin magazinul nostru online, utilizand cosul de cumparaturi. Dupa identificarea oricarui produs de pe siteul nostru, se apasa butonul "adauga in cos" afisat in dreapta oricarui produs iar acesta ajunge in cosul de cumparaturi. Finalizarea comenzii se face din cosul de cumparaturi. Vizualizarea cosului de cumparaturi se face prin apasarea unui icon de forma unui cos, afisat in permanenta in partea dreapta sus a magazinului nostru online. In cosul de cumparaturi puteti vizualiza produsele adaugate cu preturile unitare, aveti posibilitatea sa modificati numarul produselor sau sa le stergeti daca doriti sa renuntati la acestea. Dupa fiecare modificare, cosul de cumparaturi trebuie reactualizat prin apasarea butonului de "Actualizare cos de cumparaturi". Dupa trimiterea comenzii veti fi contactat de un angajat al firmei pentru confirmare sau pentru a discuta anumite detalii de livrare. Pentru plata produselor, puteti alege plata la livrare sau transfer bancar. In cazul in care alegeti ca metoda de plata transfer bancar, produsele vor fi trimise doar dupa efectuarea platii.

Produse din stoc

Produsele in mare parte sunt vandute din stoc existent. Este posibil ca unele produse sa fie epuizate din stoc dar sa existe pe site si pot fi comandate dar livrarea se va face doar dupa ce produsul ajunge in depozitul nostru.

Expediere și Livrare

Toate produsele comandate de pe siteul nostru sunt livrate cu servicii de curierat rapid in zilele lucratoare. Toate comenzile pentru produsele din stoc sunt expediate in ziua comenzii daca comanda a venit inainte de ora 14:00. Comenzile venite dupa ora 14:00 vor fi livrate in ziua urmatoare. Pachetul se va livra in maxim 2 zile de la preluarea pachetului. In cazul in care produsul lipseste din stoc, acesta va fi trimis doar dupa ce produsul va fi adus de la furnizor. In acest caz un angajat al firmei va lua legatura cu dvs. pentru a va informa despre detalii in acest sens. Livrarile se fac de Luni pana Vineri, intre orele 9.00 si 17.00, conform programului stabilit de firma de transport. Daca din diverse motive pachetul nu poate fi livrat datorita unei adrese incorecte sau din lipsa specificarii unui numar de telefon functional, acesta se intoarce la depozitul nostru.

Confidentialitate si securitatea datelor

Pentru a procesa comanda dvs. conform legii suntem nevoiti sa colectam date cu caracter personal, cum ar fi nume, prenume, CNP si altele. Aceste date vor fi utilizate doar pentru procesarea comenzii si nu in alte scopuri. Datele solicitate in urma comenzii sunt necesare pentru eliberarea facturii si a chitantei si pentru livrarea acesteia. Pentru ca firma de transport sa va poate livra produsul comandat, noi trebuie sa-i punem la dispozitie date personale, nume, adresa de email si numarul de telefon ca sa va poata contacta pentru livrarea produsului.

Returnare produse

Pentru a va oferi cele mai bune servicii si produse, oferim posibilitatea de returnare a produselor in termen de 10 zile lucratoare de la ridicarea/receptionarea acestora indiferent de motive. Pentru returnare, este important sa completati un formular de returnare in termenul stabilit, dupa care produsul poate fi trimis inapoi la depozitul nostru. Formularele completate in afara termenului de returnare nu vor fi luate in considerare. Returnarea se va face pe cheltuiala cumparatorului si in cele mai bune conditii. Produsul poate fi returnat in urmatoarele conditii:

  • A) A fost trimis formularul de retur sau ati trimis o declaratie conform careia doriti sa renuntati la comanda cu numarul aferent, la sediul firmei noastre, in termen de 10 zile de la ridicarea comenzii.
  • B) Produsul trebuie sa fie in ambalajul original complet in care a fost livrat.
  • C) Ambalajul si produsul nu trebuie sa prezinte semne de deteriorari, urme de uzura sau zgarieturi.
  • D) Expedierea trebuie sa fie facuta in termen de 2 zile lucratoare de la primirea numarului de retur
  • E) Documentul de transport trebuie sa contina numarul de retur al produsului.

In cazul in care toate conditiile sunt indeplinite si produsul ajunge inapoi la sediul nostru, in stare buna, vom rambursa integral pretul de achizitie al acestuia. Daca produsele returnate nu sunt conforme cu conditiile indicate mai sus la puntul B si C, acestea nu vor fi acceptate la retur.

Rambursare

Odata ce produsele ajung la sediul nostru si se constata ca toate conditiile de returnare au fost indeplinite, veti primi confirmare pe email ca produsele returnate au fost acceptate si va incepe procesul de rambursare. Se vor cere in scris detaliile contului in care se cere rambursarea si in termen de maxim 14 zile calendaristice se va face rambursarea sumei. Daca returul s-a facut personal la sediul nostru, dupa acceptarea produselor returnate, rambursarea se va face pe loc.