Intrebari fregvente

Cand pot sa comand din magazinul online?

In magazinul nostru online comenzile pot fi efectuate la orice ora chiar daca sectiunea de serviciu clienti nu este online. Comenzile vor fi prelucrate zilnic.

Contact si program de lucru

Pentru orice intrebare sau nelamurire puteti sa ne contactati pe email sau la numarul de telefon 0000 000 000. Programul Serviciul clienti este disponibil zilnic intre orele 9 si 17.

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata si deja s-a emis factura finala, aceasta o veti gasi in coletul cu produsul comandat. In cazul in care coletul inca nu a plecat din sediul nostru, factura poate fi anulata si poate fi emisa o noua factura cu datele noi de facturare.

Nu am primit factura

Factura finala pentru produs o veti gasi in cutia de livrare a produsului. In cazul in care factura finala nu este in cutie, va rugam sa contactati Serviciul clienti al firmei nostre, prin telefon sau email si vi se va face copie dupa factura originala.

Am primit un produs defect, ce trebuie sa fac?

Va rugam sa contactati Serviciul clienti al firmei noastre, prin telefon sau email si veti primi indicatii cum sa procedati in functie de problema.

Cand se livreaza comanda mea?

Produsele din stoc sunt livrate in ziua comenzii daca comanda a fost facuta inainte de ora 14. Comenzile ajunse dupa ora 14 vor fi prelucrate in urmatoarea zi. Livrarea se va face intre 24-48 de ore. Daca un produs este epuizat din stoc, acesta poate fi livrat doar dupa ce ajunge la noi de la producator. In acest caz termenul exact de livrare va fi comunicat in prealabil de catre un  angajat al firmei.

Cum verific daca un produs este eligibil pentru retur?

Orice produs poate fi returnat daca este in aceeasi stare in care a fost livrat. Verificati conditiile de returnare a produselor de la sectiunea Serviciul clienti https://quickparts.ro/serviciul-clienti

Nu sunt multumit de produs. Cum procedez pentru retur?

In primul rand trebuie sa verificati daca produsul este sau nu eligibil pentru retur.  La pagina Serviciul clienti https://quickparts.ro/serviciul-clienti sectiunea  Returnare produse, primiti toate informatiile necesare.

Produsul prezinta un defect fizic la livrare. Cum procedez?

Daca ambalajul produsului livrat prezinta urme fizice (lovituri, zgaraieturi, ciobituri) va recomandam sa refuzati livrarea. Daca totusi ati acceptat coletul, va rugam sa faceti cateva fotografii cu starea coletului si sa ni le trimiteti in maximum 48 de ore de la livrare. Sesizarile ulterioare nu vor fi solutionate.

Am primit alt produs. Cum procedez?

Daca ati primit alt produs va recomandam sa refuzati coletul la livrare. In cazul in care ati acceptat coletul, va rugam sa faceti cateva fotografii cu continutul coletului si sa ni le trimiteti prin email impreuna cu datele comenzii si denumirea produsului livrat.